1. Канонічна біографія В.Шекспіра як джерело «шекспірівського питання»
2. Беконіанська версія «шекспірівського питання»
3. Крістофер Марло як Шекспір: за і проти
4. Королева Єлизавета як автор шекспірівських творів: pro et contra
5. В.Шекспір як персонаж у сучасному кінематографі
6. Образ іноземця в творах В.Шекспіра
7. Українські переклади сонетів В.Шекспіра: історія і сучасність
8. Тема мистецтва і митця в «Сонетарії» В.Шекспіра
9. Специфіка і функції ірраціонального начала в «Макбеті» В.Шекспіра
10. Семантика і функції образу блазня в «Королі Лірі» В.Шекспіра
11. Основні функції сюжетного паралелізму в Шекспіровій трагедії «Король Лір»
12. Тема «макіавеллізму» в «Річарді ІІІ» В.Шекспіра
13. Трагедія втрачених ілюзій в «Річарді ІІ» В.Шекспіра
14. Основні функції сцени «мишоловка» в трагедії В.Шекспіра «Гамлет»
15. Письмові джерела гамлетівського сюжету: від Амлета до Гамлета
16. «Гамлет» В.Шекспіра і світовий живопис
17. Специфіка поєднання трагічного і комічного в трагедії В.Шекспіра «Отелло»
18. Специфіка поєднання трагічного і комічного в «Ромео і Джульєтті» В.Шекспіра
19. Специфіка поєднання трагічного і комічного в «Королі Лірі» В.Шекспіра
20. Кіноверсії «Ромео і Джульєтти» В.Шекспіра крізь призму компаративного аналізу
21. Екранізації «Короля Ліра» В.Шекспіра в світовому кінематографі
22. Образ Гамлета в світовій поезії
23. Образ Гамлета в українській поезії
24. Образ Гамлета в російській поезії
25. «Ромео і Джульєтта» В.Шекспіра у світовому живописі