Інтерлюдія в художній парадигмі англійської ранньотюдорівської драми (до постановки проблеми).
Торкут Наталія
“Вісті про теперішні нещастя Росії” (1614) Г. Бреретона в контексті англійської ренесансної літератури андрів.
Біннс Джеймс
Гарріот та латиномовна культура його часу.
Козьмик Ганна
Ренесансні топоси і мотиви у джестовій збірці «Торбина новин» (1558): специфіка інтерпретації та аксіологічна семантика.
Лещенко Анна
Ейдологія роману Ентоні Манді “Зелото” і культурні коди світосприйняття єлизаветинців.
ІІ. Свіжий погляд на давні тексти
Гааз Эрвин
«Ричард III» В.Шекспира как монодрама.
ІІІ. Україна в контексті європейського Відродження
Білоус Богдан, Білоус Петро
Художньо-образна структура міфу в «Похвалі поезії» Павла Русина.
Малинка Микола
Образ Діви Марії в апокрифі “Ходіння Богородиці по муках” та в українському хронографі XVI століття.
IV. Полемічна трибуна
Габлевич Марія
Духовна концепція сонетів Шекспіра.
Коломієць Лада
Українські перекладачі «Гамлета» В. Шекспіра: Пантелеймон Куліш, Юрій Клен, Леонід Гребінка, Михайло Рудницький, Ігор Костецький, Григорій Кочур, Юрій Андрухович.
V. Рецепція художньої спадщини Ренесансу в культурі наступних епох
Пастушенко Людмила
Поетика пасторального ландшафту в німецькому романі XVII століття.
Рязанцева Ольга
Особенности восприятия современниками «Памелы» С. Ричардсона (к вопросу о преемственности традиций Ренессанса в эпоху Просвещения).
Василина Катерина
Специфіка переосмислення шекспірівського сюжетно-образного матеріалу у повісті І. Тургенєва „Гамлет Щигровського повіту”.
Лазаренко Дар’я
Гамлетівські алюзії в романі А. Мердок “Чорний принц”.
VІ. Рецензії, огляди. Повідомлення
Висоцька Наталія
“Тріумф повсякденності”. Стівен Ґрінблатт як біограф Вільяма Шекспіра.
Торкут Наталія
Традиційні сюжети і образи в загальнокультурному універсумі (А.Є. Нямцу «Міф. Легенда. Література»).