Категорія:
11.02.2025
25
Ренесансні студії. Випуск 35-36
Зміст
І. Історико-літературний процес
Оржицький Ігор
Сестра Хуана Інес де ла Крус: поміж фемінізмом та індіхенізмом
Безродних Ірина
Гра на грані фолу: стратегія спокушання як домінанта еротичного наративу Роберта Герріка
ІІ. Рецепція художньої спадщини Ренесансу в культурі наступних епох
Пронкевич Олександр
Актуалізація «коду Сервантеса» в телесеріалі «Міністерство часу»
IІІ. Шекспірівський дискурс
Торкут Наталія, Квасниця Ольга
Продуктивність міждисциплінарного модусу сучасних шекспірівських студій: «Коріолан» як об’єкт бібліо-і психотерапії
Щукіна Юлія
Художні особливості вистави «Отелло» Олексія Глаголіна та її місце у шекспіріані українського драматичного Театру
ІV. Свіжий погляд на давні тексти
Дейнека Світлана
Художня репрезентація феномену лімінальності в римській пʼєсі Вільяма Шекспіра «Коріолан»
Daroy Alys
“I would give you some violets but they withered all”: Renaissance Collections, Shakespeare and the Troubled Act of Gathering
V. Полемічна трибуна
Жлуктенко Наталія
До питання про Ренесанс і Бароко в нідерландській літературі
VІ. Перекладацькі та інтермедіальні проєкції ренесансних творів
Канчура Євгенія, Маслова Дар’я, Осипенко Зоряна
Специфіка і механізм відтворення шекспірівської інтертекстуальності в українських перекладах Террі Пратчетта («Вищі сестри», «Пані та панове»)
Livingstone David
Hamlet with a Cowboy Hat and Romeo as a Zombie: Shakespearian Genre Films
VІІ. Рецензії, есеї, огляди, повідомлення
Нікітюк Яна
«Не тому, що я любив Цезаря менше, а тому, що я любив Рим більше»: Закохуючись в Рим у Шекспіра і у Шекспіра в Римі