Sequence Preloader IconThree orange dots increasing in size from left to right
Категорія: 11.02.2025 25

Ренесансні студії. Випуск 35-36

Зміст

І. Історико-літературний процес

Оржицький Ігор

Сестра Хуана Інес де ла Крус: поміж фемінізмом та індіхенізмом

Безродних Ірина

Гра на грані фолу: стратегія спокушання як домінанта еротичного наративу Роберта Герріка

ІІ. Рецепція художньої спадщини Ренесансу в культурі наступних епох

Пронкевич Олександр

Актуалізація «коду Сервантеса» в телесеріалі «Міністерство часу»

IІІ. Шекспірівський дискурс

Торкут Наталія, Квасниця Ольга

Продуктивність міждисциплінарного модусу сучасних шекспірівських студій: «Коріолан» як об’єкт бібліо-і психотерапії

Щукіна Юлія

Художні особливості вистави «Отелло» Олексія Глаголіна та її місце у шекспіріані українського драматичного Театру

ІV. Свіжий погляд на давні тексти

Дейнека Світлана

Художня репрезентація феномену лімінальності в римській пʼєсі Вільяма Шекспіра «Коріолан»

Daroy Alys

“I would give you some violets but they withered all”: Renaissance Collections, Shakespeare and the Troubled Act of Gathering

V. Полемічна трибуна

Жлуктенко Наталія

До питання про Ренесанс і Бароко в нідерландській літературі

VІ. Перекладацькі та інтермедіальні проєкції ренесансних творів

Канчура Євгенія, Маслова Дар’я, Осипенко Зоряна

Специфіка і механізм відтворення шекспірівської інтертекстуальності в українських перекладах Террі Пратчетта («Вищі сестри», «Пані та панове»)

Livingstone David

Hamlet with a Cowboy Hat and Romeo as a Zombie: Shakespearian Genre Films

VІІ. Рецензії, есеї, огляди, повідомлення

Нікітюк Яна

«Не тому, що я любив Цезаря менше, а тому, що я любив Рим більше»: Закохуючись в Рим у Шекспіра і у Шекспіра в Римі