Категорія:
10.02.2025
13
Ренесансні студії. Випуск 31-32
Зміст
І. Історико-літературний процес
Лілова Олена
Фарсова тональність у п’єсі «Продавець індульгенцій та чернець» Джона Гейвуда
Федоряка Людмила
Специфіка образу протагоніста в романі «Нещасливий мандрівник» Томаса Неша: від трікстера до конні-кетчера
Тарасенко Кирил
Заголовки романів письменника-єлизаветинця Генрі Робертса в контексті ренесансної традиції
Філатова Олена
Особистість Роберта Гріна як біографічного автора у світлі дослідницької аналітики
Безродних Ірина
«A Mob of Gentlemen Who Wrote With Ease»: поезія «кавалерів» у соціокультурній перспективі
ІІ. Рецепція художньої спадщини Ренесансу в культурі наступних епох
Торкут Наталія, Соболь Оксана
Специфіка і функції паратексту у творі П. Акройда «Шекспір. Біографія»
ІІІ. Україна в контексті європейського Відродження
Левченко Наталія
Теоретичне підґрунтя канонів західних конфесій в біблійній герменевтиці української барокової літератури
IV. Шекспірівський дискурс
Бесклепна Данііла
Рецепція мавра в єлизаветинській Англії та її резонанс у трагедії В. Шекспіра «Отелло»
Гутарук Наталія
Діти в шекспірівському каноні: стан вивченості проблематики
Добсон Майкл
Національні рухи, національні театри та повернення «Юлія Цезаря»
Niagolov Georgi
Teaching Shakespeare through Performance for the 21st Century
Нікітюк Яна
«Нема за мурами Верони світу»: глобальна шекспіризація і Верона як столиця літературного туризму в Італії
V. Свіжий погляд на давні тексти
Блондель (Храброва) Ганна
Літературно-критична рецепція поеми В. Шекспіра «Венера і Адоніс»
VІ. Полемічна трибуна
Прушковська Ірина
Ренесанс у турецькій драматургії: дискусії і аргументація
Корнелюк Богдан
I, in this weak piping time of peace: перший монолог шекспірівського Річарда ІІІ як маніфест кризи ідентичності
VІІ. Перекладацькі та інтермедіальні проекції ренесансних творів
Бандровська Ольга
Сучасний Шекспір: художня аксіологія трагедії «Юлій Цезар» у кіноверсії Паоло і Вітторіо Тавіані «Цезар має померти»
VІІІ. Рецензії, есеї, огляди, повідомлення
Редчиць Іван
«Іскриться дух живий і чудодійний», або «Не пензель часу й не перо поета»