Sequence Preloader IconThree orange dots increasing in size from left to right
Категорія: 10.02.2025 13

Ренесансні студії. Випуск 31-32

Зміст

І. Історико-літературний процес

Лілова Олена

Фарсова тональність у п’єсі «Продавець індульгенцій та чернець» Джона Гейвуда

Федоряка Людмила

Специфіка образу протагоніста в романі «Нещасливий мандрівник» Томаса Неша: від трікстера до конні-кетчера

Тарасенко Кирил

Заголовки романів письменника-єлизаветинця Генрі Робертса в контексті ренесансної традиції

Філатова Олена

Особистість Роберта Гріна як біографічного автора у світлі дослідницької аналітики

Безродних Ірина

«A Mob of Gentlemen Who Wrote With Ease»: поезія «кавалерів» у соціокультурній перспективі

ІІ. Рецепція художньої спадщини Ренесансу в культурі наступних епох

Торкут Наталія, Соболь Оксана

Специфіка і функції паратексту у творі П. Акройда «Шекспір. Біографія»

ІІІ. Україна в контексті європейського Відродження

Левченко Наталія

Теоретичне підґрунтя канонів західних конфесій в біблійній герменевтиці української барокової літератури

IV. Шекспірівський дискурс

Бесклепна Данііла

Рецепція мавра в єлизаветинській Англії та її резонанс у трагедії В. Шекспіра «Отелло»

Гутарук Наталія

Діти в шекспірівському каноні: стан вивченості проблематики

Добсон Майкл

Національні рухи, національні театри та повернення «Юлія Цезаря»

Niagolov Georgi

Teaching Shakespeare through Performance for the 21st Century

Нікітюк Яна

«Нема за мурами Верони світу»: глобальна шекспіризація і Верона як столиця літературного туризму в Італії

V. Свіжий погляд на давні тексти

Блондель (Храброва) Ганна

Літературно-критична рецепція поеми В. Шекспіра «Венера і Адоніс»

VІ. Полемічна трибуна

Прушковська Ірина

Ренесанс у турецькій драматургії: дискусії і аргументація

Корнелюк Богдан

I, in this weak piping time of peace: перший монолог шекспірівського Річарда ІІІ як маніфест кризи ідентичності

VІІ. Перекладацькі та інтермедіальні проекції ренесансних творів

Бандровська Ольга

Сучасний Шекспір: художня аксіологія трагедії «Юлій Цезар» у кіноверсії Паоло і Вітторіо Тавіані «Цезар має померти»

VІІІ. Рецензії, есеї, огляди, повідомлення

Редчиць Іван

«Іскриться дух живий і чудодійний», або «Не пензель часу й не перо поета»