Рязанцева Т. М. Базові поняття метафізичної поезії у світлі теорії фрак талів. – C. 3-18.
Василина К. М. Становлення жанрової моделі конні-кетчерівського памфлету в історико-літературній перспективі. – C. 19-33.
Лещенко Г. А. Комедіографічна техніка Ентоні Манді. – C. 34-48.
Литовська О. В. Риси відкритої форми в комедіях Арістофана та Шекспіра: до проблеми типологічного зв’язку між давньоаттичною і ренесансною комедією. – C. 49-61.
Лілова О. Є. Гуманістична ідеологія у п’єсі англійського ранньотюдорівського драматурга Дж. Растела “Чотири Елементи”.. – C. 62-80.
Фоміна Л. В. Художня своєрідність комедії Джона Лілі “Ендіміон”. – C. 81-96.
Пелешенко Ю. В. Перекладні оповіді про Сивілу (Сивіл) в українській та білоруській книжностях XVI–XVIII ст.. – C. 97-106.
Major P. Thomas Killigrew’s The Pilgrim. – C. 107-139.
Борискіна К. В. П’єси Джона Шеффілда як інтертекстуальні проекції “Юлія Цезаря” В. Шекспіра. – C. 140-157.
Калініченко М. М. Сенсаційна об’ява Германа Мелвілла проШекспіра, Готорна та про національну літературу. – C. 158-171.
Ніколаєнко С. В. Єлизаветинські любовні сонети в дзеркалі модерністської критики. – C. 172-184.
Кутилина М. Н. Образы шекспировской “Бури” в латиноамериканской интерпретации Эме Сезэра (Мартиника). – C. 185-198.
Черняк Ю. І. Гамлетівська інтертекстуальність у поемі В. Стуса “Ця п’єса почалася вже давно”. – C. 199-210.
Шереметьєва В. К. Рецепція творчості Ф. Сідні в зарубіжному та вітчизняному літературознавстві кінця ХХ – початку ХХІ ст.. – C. 211-224.
Торкут Н. М. “Школа політики” і “школа моралі”: епістемологічні засади англійської ренесансної історіографії. – C. 225-250.
Корнелюк Б. В. Історична хроніка В. Шекспіра “Річард ІІІ”: науковий дискурс, “проблемні зони” та перспективи аналізу. – C. 251-268.
Некряч Т. Є. “Що в імені моєму?”: промовисті імена в Шекспірових творах як проблема перекладу. – C. 269-279.